kwnstantinosm
New member
Καλησπέρα παιδιά!
Βγήκε η μετάθεση μου για το 482 ΤΔΥ! Ειναι κανένας εκεί ώστε να δώσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση εκεί πέρα?
Ευχαριστώ πολυ!
Βγήκε η μετάθεση μου για το 482 ΤΔΥ! Ειναι κανένας εκεί ώστε να δώσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση εκεί πέρα?
Ευχαριστώ πολυ!