• Όπως ενδεχομένως παρατηρήσατε, όσοι είστε παλαιότεροι χρήστες, έγιναν κάποιες αλλαγές στο site. Οι αλλαγές δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, οπότε τυχόν προβλήματα ή αβλεψίες θα λυθούν σύντομα.

I3 άοπλο

epnoev

New member
πόσο εύκολο είναι να βγει κανείς άοπλος στο στρατό; Ι3 ή Ι4; υπήρχε κάπου στο φορουμ ένα προεδρικό διάταγμα με τις παθήσεις αλλά δεν το βρίσκω. μπορεί να το ανεβάσει κανείς; επίσης το Ι φαίνεται στο χαρτί απόλυσης;
 

Psminitis

New member
Οι παθήσεις αναφέρονται στην απαλλαγή για λόγους υγείας και όχι στη σωματική ικανότητα. Το να βγεις άοπλος είναι πολύ εύκολο αρκεί να παρουσιάσεις κάποιο χαρτί ότι έχεις κάποια ελαφρυά πάθησηπχ σκολίωση, άσθμα, μυωπία έστω και μούφα από ένα πολιτικό νοσοκομείο. Καλύτερα να το έχεις μαζί σου τη μέρα που παρουσιάζεσαι για να βγεις απ' ευθέιας διαφορετικά για να αλλάξεις Ι μέσα στο στρατό χρειάζεται επιτροπή. Επίσης πρακτικά Ι 3 άοπλο ή Ι 4 δεν έχει διαφορά, οι φαντάροι χωρίζονται σε ένοπλους και άοπλους πλέον. Μεγάλο ποσοστό επίσης είναι άοπλοι πάνω από 30-40% σε ορισμένες μονάδες.

Γιατί θες να βγεις άοπλος ; Πρακτικά το άοπλος σε απαλλάσει από τις Ειδικές δυνάμεις (αλλά εκεί για να πας πρέπει να το δηλώσεις και από ΕΛΔΥΚ εκεί μπορεί να σε πάρουν χωρίς να θες οπότε αν δεν έχεις βύσμα αξίζει). Παρόλα αυτά το Ι 3 ή 4 αν και σε απαλλάσει από ασκήσεις και ένοπλες υπηρεσίες πχ σκοπιά, περίπολο κτλ μπορεί να σε χαντακώσει άσχημα αν σε χώνουν συνέχεια σε μαγειρία, αγγαρείες, καθαριότητες όπου συνήθως προτιμώνται άοπλοι. Ψάξε καλά σε τι μονάδα θα πας και τι παίζεται πριν το κάνεις.
Το Ι δεν φάινεται πουθενά. Στο απολυτήριο σου γράφει πότε παρουσιάστηκες πότε απολύθηκες και σε τι σώμα και τι ειδικότητα έλαβες. Στο πιστοποιητικό τύπου Α γράφεται μόνο αν έχεις υπηρετήσει ή έχεις απαλλαγεί ή πρέπει να υπηρετήσεις. Το Ι δεν φαίνεται πουθενα, εκτός αν χρειαστεί να πας σε σώματα ασφαλείας αργότερα που παίρνουν μόνο Ι 1 ή μερικές φορές και Ι 2.
 

epnoev

New member
το σκεφτόμουν γιατί βλέπω ότι απο το φόρουμ ότι πολλοί πήζουν σε σκοπιές και δεν κοιμούνται καθόλου. ενω άοπλος ναι μεν τα κανεις αυτά που είπες αλλα 10:30-6:30 κοιμάσαι.
 

Psminitis

New member
Αμα σε βάλουν θαλαμοφύλακα 10-12 και μετά 4-6 πρωί ή έχεις 3ωρο θαλαμοφυλικι 3-6 μεσημέρι, 3-6 βράδυ κοιμάσαι?? Αμα σε βάλουν κανά μόνιμο στα μαγειρεία και σχολάς κάθε βράδυ από καθαριότητες στις 9-9:30 και μετά έχεις να ξυπνήσεις το πρωι στις 5 να πας να ετοιμάσεις πρωινό για τους άλλους που θα σηκωθούν στις 6 κοιμάσαι? Ολα σχετικά είναι εξαρτάται μονάδα και διοικητής τίποτα δεν έιναι δεδομένο. Στη δική μου μονάδα υπήρχαν οι περισσότεροι άοπλοι ήταν μόνιμοι εστιάτορες ή βοηθοί στα μαγειρία και οι 3 που μένανε ήταν μόνιμοι θαλαμοφύλακες. Για να τους πάει η υπηρεσία 2-1 έκαναν 2Χ2 6ωρα νούμερα. Σκέψου να σαι θαλαμοφύλακας 12 -6 το πρωί από τις 6 στο πόδι και μετά 6-12 το βράδυ ξανά υπηρεσία?

Πλεον η ρήση " Γιώτα ζωή και κότα καταργήθηκε πιστεύω" Σε μια μονάδα που είναι χαλαρή πάνε χαλαρά όλοι και σε μια μονάδα που ναι πακέτο πακετώνονται όλοι. Γι αυτό σου είπα ψάξε πρώτα τη μονάδα που θα πας, μάθε τι παίζεται και μετά δες αν βγεις ή όχι...
 

epnoev

New member
θα πρέπει να έχω πληροφορίες για την συγκεκριμένη μονάδα ότι τους πάει τόσο μέσα - τόσο έξω ή γενικά να υποθέσω πως σε μεγάλους σχηματισμούς όπως ταξιαρχίες, μεραρχίες θα είναι καλύτερες οι υπηρεσίες γιατί εκεί υπηρετούν περισσότεροι; βασικά ως απόφοιτος ηλεκτρολόγος μηχανικός τεχνικό ξέρω ότι είναι καλά να μπείς ή διαβιβάσεις αλλά με αυτά που ακούω για το κέντρο στην Καλαμάτα προτιμώ τεχνικό που είναι και σώμα και είναι πιο χαλαρά από τι κατάλαβα. με τα σκηνάκια τι παίζει ακριβώς 10 μέρες κάνουμε; υπάρχουν ειδικότητες σε σώματα/όπλα που ασκούνται μόνο σε στρατόπεδα στην Αθήνα και αν ποιες είναι αν γνωρίζεις.
 

Psminitis

New member
Κοίτα και οι διαβιβάσεις και το τεχνικό είναι σχετικά καλά σώματα με καλό επίπεδο εκαπίδευσης συνθηκών κτλ. Τα πρωτοκλασάτα είναι υγειονομικό, υλικού πολέμου, ΣΕΠ και ταχυδρομικό πάντως. Αυτά που είπες είναι αμέσως μετά. Το πτυχιο σου δεν έχει σχέση με το που θα καταταγείς (μόνο το βύσμα σου). Εφόσον σκοπεύεις να βγεις γιώτα ρωτάς απλά και στρατιωτικά " Πόσο τους πάει/παίζει τους ένοπλους και πόσο τους άοπλους" για τη μονάδα που σε ενδιαφέρει. Οι υπηρεσίες και τα άτομα του στρατοπέδου δεν είναι ποσά ανάλογα ο στρατός έχει τα δικά του μαθηματικά που είναι αρκετά περίπλοκα... Καλό είναι να δεις ποιές μονάδες σε ενδιαφέρουν και να κοιτάξεις να μάθεις είτε από μέσα είτε από το forum τι ακριβώς γίνεται.
Επίσης η ειδικότητα είναι κάτι το τυπικό δεν έχει καμία σχέση με το τι θα κάνεις. Ενας με ειδικότητα αρτοποιός, ένας με ειδικότητα σιτιστής και ένας με ειδικότητα συντηρητής τροχαίου υλικού κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά ΣΚΟΠΑΝΘΡΩΠΙΛΙΚΙ. Αν είναι άοπλοι κάνουν θαλαμοφυλίκι και Villariba (θυμάσαι τη διαφήμιση με τα ταψιά και το fairy????)

Υπάρχουν ορισμένες ειδικότητες που πέρα από τη βασική εκπαίδευση έχουν και μια συμπληρωματική ειδική εκπαίδευση ( του κώλου εκπαίδευση) σε άλλα κέντρα πχ μάγειρες στο Γύθειο, οδηγοί στη Σπάρτη, νοσοκόμοι στα στρατιωτικά νοσοκομεία κτλ. όπως και τα ΛΥΒ για να γίνεις έφεδρος λοχίας. Αυτά αμα βγεις γιώτα 3 μάλλον πρέπει να τα ξεχάσεις....Καμιά εκπαίδευση δεν κρατάει για όλη τη θητεία η ειδική εκπαίδευση κρατάει από 2 βδομάδες έως το πολύ 1 μήνα (γι αυτό σου λέω είναι του κώλου, πως να γίνεις νοσοκόμος σε 1 μήνα όταν άλλοι θέλουν 2-3 χρόνια). Στην Αθήνα στο 401 εκπαιδεύονται οι νοσοκόμοι, στον Πειραιά οι φαρμακοποιοί και νομίζω υπάρχει μια ειδικότητα διαβιβαστών που εκπαιδέυεται στο παλιό ΚΕΒΟΠ στο Χαιδάρι χωρίς να μαι σίγουρος. Εκει είναι πολύ δύσκολο να παραμείνεις για όλη τη θητεία, έως αδύνατον.

Προσωπική μου συμβουλή :
1ον) δες τι σώμα μπορείς να πας μέσω ότι βύσματος έχεις, αν δεν έχεις δυνατό βύσμα μηχανικό, τεχνικό και διαβιβάσεις είναι μια χαρά
2ον) δες ποιες μονάδες έχουν αντίστοιχο λόχο πχ αν πας τεχνικό λόχο τεχνικού, αν πας μηχανικό λόχο μηχανικού γιατί οι μεταθέσεις έτσι βγαίνουν. Κοίταξε πάλι μέσω βύσματος σε ποια μονάδα μπορεί να σε στείλει. Για απ' ευθείας Αθήνα είναι πολύ δύσκολο κοίταξε πχ κάτι σε επαρχία όσο πιο κοντά γίνεται
3ον ) Μάθε για αυτές τις μονάδες τι παίζει από υπηρεσίες σε ένοπλους/άοπλους και ανάλογα αποφασίζεις αν σε συμφέρει το Ι 3 ή όχι.
4ον ) Μην ψάχνεσαι με τις ειδικότητες είναι κάτι το τελείως τυπικό και ανούσιο. Εδώ στην πραγματική ζωή και δουλέυουμε σε άλλα πράγματα από αυτά που σπουδάσαμε. Εσύ περιμένεις στην παρωδία που λέγεται ΕΣ να ασχοληθείς με τομέα του αντικειμένου σου??????

Αυτά, ελπίζω να σε βοήθησα
 

epnoev

New member
γενικά είναι καλύτερο να δοκιμάσει κάποιος που έχει στρατιωτικό βύσμα να πάει έρευνας πληροφορικής με κίνδυνο να βρεθεί πουθενά αλλού στο τέλος ή να είναι ποιο ρεαλιστής και να διαλέξει τεχνικό ή υλικού πολέμου (που και αυτα βυσματικά είναι από οτι διαβάζω αλλά δεν έχει τόσο "ανταγωνισμό"). από τεχνικό μπορεί να πάει κανείς μετά στην ΣΕΤΗΛ στο Πύργο ή στο Αιγάλεω για εκπαίδευση. αν η ειδικότητα που σου δίνουν απαιτεί ΛΥΒ τότε η εκπαίδευση σου τι περιλαμβάνει; είναι καλύτερο; άκουσα ότι αν πάει κανείς σε μεγάλη μονάδα έχοντας περάσει ΛΥΒ νομίζω γίνεται (λοχίας ή δεκανέας;) και δεν κάνει σκοπιές. ισχύει αυτό;; ευχαριστώ οποιον απαντήσει!
 

Psminitis

New member
Σε αυτό που λεςέχεις δίκιο. Αν δεν έχεις κανένα τρελλό βύσμα καλύτερα τεχνικό, μηχανικό ή διαβιβάσεις και να παραμείνεις εκεί παρά πχ να πας υγεινομικό και να σου κάνουν μετάταξη πάνω στο μήνα για πεζικό. Σωστός. Το ΛΥΒ είναι λόχος υποψήφιων βαθμοφόρων, είναι μια εκπαίδευση που διαρκεί 10-15 μέρες σχετικά δύσκολα όπως λένε από την οποία γίνεσαι έφεδρος δεκανέας ή λοχίας. Δεν υπάρχει όμως το ότι οι δεκανείς δεν κάνουν σκοπιά. Εξαρτάται από τη μονάδα είπαμε. Από κει και πέρα δεν ξέρω τι ειδικότητες και τι εκπαίδευση περνάνε οι φαντάροι στο τεχνικό ή στις διαβιβάσεις αλλά σου ειπα η εκπαίδευση γενικά κρατάει λίγο διάστημα.
 

p_h

New member
Από το λυβ πλέον βγαίνουν μόνο δεκανείς, και στην πράξη δεν έχουν καμμία διαφορά από τους υπόλοιπους φαντάρους, κανονικά σκοπιές, αγγαρείες, κτλ. ενώ η εκπαίδευση δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο μόνο καμμιά εμπλοκή μπορεί να πιάσει...

Αν έχεις παθολογικά αίτια τότε βγες άοπλος χωρίς πολύ σκέψη, αν έχεις πχ. πρόβλημα στη μέση ή στα γόνατα τότε οι σκοπιές και οι αγγαρείες (κουβαληματα) μόνο χειρότερη μπορούν να κάνουν την κατάσταση.
 

epnoev

New member
παιδιά μπορεί να πει κανείς καλές μονάδες για υλικού πολέμου ή τεχνικό; γενικά σε μια μονάδα έχουν όλοι είτε σε σώματα είτε σε όπλα την ίδια αντιμετώπιση όσο αφορά σκηνάκια,σκοπιές, αγγαρείες; υπάρχει διαφορά ακόμα και σε διαφορετικά σώματα πχ σε άλλες μονάδες καλύτερα τεχνικό παρά υλικού πολέμου και το αντίστροφο; υπάρχουν ειδικότητες τεχνικού ή υλικού πολέμου που εξασκώνται μόνο στην Αθήνα;
 

G36c

New member
Ελπίζω να ρωτώ στο σωστό thread. Έχω διαπιστωμένη πρόπτωση μεσοσπονδυλίου δίσκου με πιεστικά φαινόμενα στα νεύρα κλπ. κλπ., με μαγνητική από δημόσιο νοσοκομείο. Έχω ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν από ισχυαλγίες και οσφυαλγίες, αλλά εδώ και ένα περίπου χρόνο δεν με πονέσει εκ νέου. Έκανα ένα search στο forum και βλέπω ότι οι περισσότερες περιπτώσεις πλην ελαχίστων εξαιρέσεων με όμοια πάθηση (δεν γνωρίζω αν πρόπτωση και κήλη είναι το ίδιο) πάνε για "άοπλο". Εαν εγώ επιθυμώ για προσωπικούς λόγους να βγω "ένοπλο" μπορώ να το ζητήσω;
 

kd305

New member
[quote author="G36c"]Ελπίζω να ρωτώ στο σωστό thread. Έχω διαπιστωμένη πρόπτωση μεσοσπονδυλίου δίσκου με πιεστικά φαινόμενα στα νεύρα κλπ. κλπ., με μαγνητική από δημόσιο νοσοκομείο. Έχω ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν από ισχυαλγίες και οσφυαλγίες, αλλά εδώ και ένα περίπου χρόνο δεν με πονέσει εκ νέου. Έκανα ένα search στο forum και βλέπω ότι οι περισσότερες περιπτώσεις πλην ελαχίστων εξαιρέσεων με όμοια πάθηση (δεν γνωρίζω αν πρόπτωση και κήλη είναι το ίδιο) πάνε για "άοπλο". Εαν εγώ επιθυμώ για προσωπικούς λόγους να βγω "ένοπλο" μπορώ να το ζητήσω;[/quote]

και να το ζητήσεις με τέτοια προβλήματα άοπλο θα σε βγάλουνε
 

G36c

New member
[quote author="kd305"][quote author="G36c"]Ελπίζω να ρωτώ στο σωστό thread. Έχω διαπιστωμένη πρόπτωση μεσοσπονδυλίου δίσκου με πιεστικά φαινόμενα στα νεύρα κλπ. κλπ., με μαγνητική από δημόσιο νοσοκομείο. Έχω ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν από ισχυαλγίες και οσφυαλγίες, αλλά εδώ και ένα περίπου χρόνο δεν με πονέσει εκ νέου. Έκανα ένα search στο forum και βλέπω ότι οι περισσότερες περιπτώσεις πλην ελαχίστων εξαιρέσεων με όμοια πάθηση (δεν γνωρίζω αν πρόπτωση και κήλη είναι το ίδιο) πάνε για "άοπλο". Εαν εγώ επιθυμώ για προσωπικούς λόγους να βγω "ένοπλο" μπορώ να το ζητήσω;[/quote]

και να το ζητήσεις με τέτοια προβλήματα άοπλο θα σε βγάλουνε[/quote]

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δε γουστάρω καθόλου να πάω γιωτάς. Κάτι ακόμα. Διαβάζω ότι όσοι έχουν προβλήματα τους στέλνουν στρ. νοσοκομείο για να διαπιστωθεί το Ι τους. Εγώ με τη γνωμάτευση που θα τους πάω δεν τους αρκεί για να μου βγάλουν σωματική ικανότητα, ή πρέπει να πάω οπωσδήποτε σε νοσοκομείο;;
 

antonisz

New member
[quote author="G36c"]
Ευχαριστώ για την απάντηση. Δε γουστάρω καθόλου να πάω γιωτάς. Κάτι ακόμα. Διαβάζω ότι όσοι έχουν προβλήματα τους στέλνουν στρ. νοσοκομείο για να διαπιστωθεί το Ι τους. Εγώ με τη γνωμάτευση που θα τους πάω δεν τους αρκεί για να μου βγάλουν σωματική ικανότητα, ή πρέπει να πάω οπωσδήποτε σε νοσοκομείο;;[/quote]

Όχι δεν αρκεί. Αν δηλώσεις ότι έχεις πρόβλημα, πρέπει να σε στείλουν σε στρατιωτικό νοσοκομείο, να σε δει στρατιωτικός ιατρός και μετά να περάσεις από επιτροπή.
 

kd305

New member
[quote author="G36c"][quote author="kd305"][quote author="G36c"]Ελπίζω να ρωτώ στο σωστό thread. Έχω διαπιστωμένη πρόπτωση μεσοσπονδυλίου δίσκου με πιεστικά φαινόμενα στα νεύρα κλπ. κλπ., με μαγνητική από δημόσιο νοσοκομείο. Έχω ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν από ισχυαλγίες και οσφυαλγίες, αλλά εδώ και ένα περίπου χρόνο δεν με πονέσει εκ νέου. Έκανα ένα search στο forum και βλέπω ότι οι περισσότερες περιπτώσεις πλην ελαχίστων εξαιρέσεων με όμοια πάθηση (δεν γνωρίζω αν πρόπτωση και κήλη είναι το ίδιο) πάνε για "άοπλο". Εαν εγώ επιθυμώ για προσωπικούς λόγους να βγω "ένοπλο" μπορώ να το ζητήσω;[/quote]

και να το ζητήσεις με τέτοια προβλήματα άοπλο θα σε βγάλουνε[/quote]

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δε γουστάρω καθόλου να πάω γιωτάς. Κάτι ακόμα. Διαβάζω ότι όσοι έχουν προβλήματα τους στέλνουν στρ. νοσοκομείο για να διαπιστωθεί το Ι τους. Εγώ με τη γνωμάτευση που θα τους πάω δεν τους αρκεί για να μου βγάλουν σωματική ικανότητα, ή πρέπει να πάω οπωσδήποτε σε νοσοκομείο;;[/quote]

κοίτα την υγεία σου φίλε και άσε τους εγωισμούς..
 

gatos

New member
Αμα το πεις σε βγαζουν με το ετσι θελω... για να εχουν τον κωλο τους καλυμενο σε περιπτωση που επιδεινωθει η κατασταση σου. <!-- s:x -->:x<!-- s:x --> <!-- s:x -->:x<!-- s:x --> <!-- s:x -->:x<!-- s:x --> <!-- s:x -->:x<!-- s:x --> <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: --> <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: --> <!-- sPDT_Armataz_01_07 -->PDT_Armataz_01_07<!-- sPDT_Armataz_01_07 --> <!-- sPDT_Armataz_01_07 -->PDT_Armataz_01_07<!-- sPDT_Armataz_01_07 -->
 
Top