Κοίτα και οι διαβιβάσεις και το τεχνικό είναι σχετικά καλά σώματα με καλό επίπεδο εκαπίδευσης συνθηκών κτλ. Τα πρωτοκλασάτα είναι υγειονομικό, υλικού πολέμου, ΣΕΠ και ταχυδρομικό πάντως. Αυτά που είπες είναι αμέσως μετά. Το πτυχιο σου δεν έχει σχέση με το που θα καταταγείς (μόνο το βύσμα σου). Εφόσον σκοπεύεις να βγεις γιώτα ρωτάς απλά και στρατιωτικά " Πόσο τους πάει/παίζει τους ένοπλους και πόσο τους άοπλους" για τη μονάδα που σε ενδιαφέρει. Οι υπηρεσίες και τα άτομα του στρατοπέδου δεν είναι ποσά ανάλογα ο στρατός έχει τα δικά του μαθηματικά που είναι αρκετά περίπλοκα... Καλό είναι να δεις ποιές μονάδες σε ενδιαφέρουν και να κοιτάξεις να μάθεις είτε από μέσα είτε από το forum τι ακριβώς γίνεται.
Επίσης η ειδικότητα είναι κάτι το τυπικό δεν έχει καμία σχέση με το τι θα κάνεις. Ενας με ειδικότητα αρτοποιός, ένας με ειδικότητα σιτιστής και ένας με ειδικότητα συντηρητής τροχαίου υλικού κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά ΣΚΟΠΑΝΘΡΩΠΙΛΙΚΙ. Αν είναι άοπλοι κάνουν θαλαμοφυλίκι και Villariba (θυμάσαι τη διαφήμιση με τα ταψιά και το fairy????)
Υπάρχουν ορισμένες ειδικότητες που πέρα από τη βασική εκπαίδευση έχουν και μια συμπληρωματική ειδική εκπαίδευση ( του κώλου εκπαίδευση) σε άλλα κέντρα πχ μάγειρες στο Γύθειο, οδηγοί στη Σπάρτη, νοσοκόμοι στα στρατιωτικά νοσοκομεία κτλ. όπως και τα ΛΥΒ για να γίνεις έφεδρος λοχίας. Αυτά αμα βγεις γιώτα 3 μάλλον πρέπει να τα ξεχάσεις....Καμιά εκπαίδευση δεν κρατάει για όλη τη θητεία η ειδική εκπαίδευση κρατάει από 2 βδομάδες έως το πολύ 1 μήνα (γι αυτό σου λέω είναι του κώλου, πως να γίνεις νοσοκόμος σε 1 μήνα όταν άλλοι θέλουν 2-3 χρόνια). Στην Αθήνα στο 401 εκπαιδεύονται οι νοσοκόμοι, στον Πειραιά οι φαρμακοποιοί και νομίζω υπάρχει μια ειδικότητα διαβιβαστών που εκπαιδέυεται στο παλιό ΚΕΒΟΠ στο Χαιδάρι χωρίς να μαι σίγουρος. Εκει είναι πολύ δύσκολο να παραμείνεις για όλη τη θητεία, έως αδύνατον.
Προσωπική μου συμβουλή :
1ον) δες τι σώμα μπορείς να πας μέσω ότι βύσματος έχεις, αν δεν έχεις δυνατό βύσμα μηχανικό, τεχνικό και διαβιβάσεις είναι μια χαρά
2ον) δες ποιες μονάδες έχουν αντίστοιχο λόχο πχ αν πας τεχνικό λόχο τεχνικού, αν πας μηχανικό λόχο μηχανικού γιατί οι μεταθέσεις έτσι βγαίνουν. Κοίταξε πάλι μέσω βύσματος σε ποια μονάδα μπορεί να σε στείλει. Για απ' ευθείας Αθήνα είναι πολύ δύσκολο κοίταξε πχ κάτι σε επαρχία όσο πιο κοντά γίνεται
3ον ) Μάθε για αυτές τις μονάδες τι παίζει από υπηρεσίες σε ένοπλους/άοπλους και ανάλογα αποφασίζεις αν σε συμφέρει το Ι 3 ή όχι.
4ον ) Μην ψάχνεσαι με τις ειδικότητες είναι κάτι το τελείως τυπικό και ανούσιο. Εδώ στην πραγματική ζωή και δουλέυουμε σε άλλα πράγματα από αυτά που σπουδάσαμε. Εσύ περιμένεις στην παρωδία που λέγεται ΕΣ να ασχοληθείς με τομέα του αντικειμένου σου??????
Αυτά, ελπίζω να σε βοήθησα