μάλλον έχεις καιρό να ενημερωθείς για το πως παίζει η νδα...από το πάσχα και μετά έχει γυρίσει σε 1-2 και έχει στείλει και τα άτομα που έχουν ζητήσει για απόσπαση,και από την σειρά που απολύθηκαν είχε μόνο ένα άτομο,και τα επόμενα παιδιά φεύγουν τον αύγουστο.σε όλα αυτά τα παραπάνω αν προσθέσεις και τους ναύτες που θα έρθουν από την καινούργια σειρά θα πρέπει να γίνει κάτι τραγικό για να χαλάσει η υπηρεσία.θα ήταν προτιμότερο να μάθεις πρώτα πως παίζουν οι υπηρεσίες στις οποίες αναφαιρεσαι,γιατί αλλιώς δείχνεις ότι θες να τις συκοφαντήσεις,εκτός και αν έχεις προηγούμενα μ'αυτές οπότε είναι δικό σου θέμα...Νεε balboa να ξέρεις πάντως ότι σε οποία υπηρεσία και να πάτε,οι νέοι θα είναι οι πρώτοι υποψήφιοι για τις αποσπάσεις