• Όπως ενδεχομένως παρατηρήσατε, όσοι είστε παλαιότεροι χρήστες, έγιναν κάποιες αλλαγές στο site. Οι αλλαγές δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, οπότε τυχόν προβλήματα ή αβλεψίες θα λυθούν σύντομα.

Nαυτική Διοίκηση Αιγαίου

theoatis

New member
Καλησπέρα παιδιά! Έχω πάρει μετάθεση κι έχω να πασρουσιαστώ στισ 05/12 στο ΝΔΑ! Ξέρει κανείς τί παίζει? αν είναι καλά μέσα, πώς πάει το μέσα-έξω κτλ! Ξέρω ότι παλαιότερα, λόγω διοικητή, ήταν αυστηρά τα πράγματα αλλά απ'ότι είδα έχει αλλάξει! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!
 

zio7

New member
loipon paidia authn thn stigmh paizoume 1-2 kai ap'oti akougetai se periptwsh pou erthei kosmos to maio akougetai na to girisoun se 1-3 zwaraaa..... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
 

zio7

New member
για το 1-3 ίσως υπερέβαλα αλλά ποτέ δεν ξέρεις,υπάρχουν υπηρεσίες όπως είναι η φάρων όπου κάποτε έπαιζαν 2-1 και τώρα παίζουν 1-3.όντως μέχρι στιγμής η υπηρεσία παίζει από 1-1 μέχρι 1-2
από την στιγμή που θα έρθουν οι νέοι θα πάει πάλι στο 1-2,τώρα το αν θα κρατήσει εξαρτάται από την διοίκηση γιατί υπάρχει και η αγία μαρίνα.αυτά ήθελα να τα αναφέρω γιατί είναι κρίμα για μια υπηρεσία στην οποία τόσο από άποψη τοποθεσίας(κέντρο πειραιά) σε συνδιασμό με το κλίμα που επικρατεί στο στρατόπεδο(sτο οποίο όντως σου συμπεριφέρονται σαν να είστε οικογένεια),να υπάρχει μια λανθασμένη εικόνα για την υπηρεσία διαβάζωντας τα παλαιότερα σχόλια που περιγράφουν μια περίοδος που έχει περάσει ανεπίστρευτεί θέλω να ελπίζω...
 

gijoe

New member
αν νομιζεις οτι αλλαξε κατι σε 2 μηνες τοτε κανεις λαθος.
ΜΟΝΟ χειροτερα θα παιζει το καλοκαιρι παντου λογο αποσπασεων σε αγ μαρινα,κεφν και πυρασφαλεια
 

zio7

New member
μάλλον έχεις καιρό να ενημερωθείς για το πως παίζει η νδα...από το πάσχα και μετά έχει γυρίσει σε 1-2 και έχει στείλει και τα άτομα που έχουν ζητήσει για απόσπαση,και από την σειρά που απολύθηκαν είχε μόνο ένα άτομο,και τα επόμενα παιδιά φεύγουν τον αύγουστο.σε όλα αυτά τα παραπάνω αν προσθέσεις και τους ναύτες που θα έρθουν από την καινούργια σειρά θα πρέπει να γίνει κάτι τραγικό για να χαλάσει η υπηρεσία.θα ήταν προτιμότερο να μάθεις πρώτα πως παίζουν οι υπηρεσίες στις οποίες αναφαιρεσαι,γιατί αλλιώς δείχνεις ότι θες να τις συκοφαντήσεις,εκτός και αν έχεις προηγούμενα μ'αυτές οπότε είναι δικό σου θέμα...Νεε balboa να ξέρεις πάντως ότι σε οποία υπηρεσία και να πάτε,οι νέοι θα είναι οι πρώτοι υποψήφιοι για τις αποσπάσεις
 
Top